So today was super fun because I spent 3 hours sleeping then almost 7 watching band after band after band after band at the band championships and now fucking hell I have broken through the wall and come out the other side

i can see through the universe itself

But yeah I never want to hear another wind band again because I will surely die.

In Brisbane. It’s fucking BOILING. 

I just had to pretend I was a band member and book a practice room so I could practice singing. 

'Yep singing really helps my playing' yep that's why I don't have an instrument and I am singing arias from massive operas yep

In Brisbane. It’s fucking BOILING.

I just had to pretend I was a band member and book a practice room so I could practice singing.

'Yep singing really helps my playing' yep that's why I don't have an instrument and I am singing arias from massive operas yep

Not dry yet but YAY NEW HAIR. 

pastel purple to pink to red but you can’t really see the red

Pretty good for a home dye job! I have my boyfriend Ben to thank for most of the back. :P

Anyway flying off to Brisbane so HAHAHA plane plebs guess you’re gonna get to sit next to my awesome bleach-fumes.

Not dry yet but YAY NEW HAIR.

pastel purple to pink to red but you can’t really see the red

Pretty good for a home dye job! I have my boyfriend Ben to thank for most of the back. :P

Anyway flying off to Brisbane so HAHAHA plane plebs guess you’re gonna get to sit next to my awesome bleach-fumes.

tastefullyoffensive:

image

Hue Jackman

I don’t know why I’m laughing to hatd

(Source: noverachiever, via k1tt3h)

My hair now has 3 different colours in it. Never had tri-coloured hair before!!!!

Pics tomorrow. Excite excite.

Also I’m going to Brisbane tomorrow EXCITE EXCITE

aquaticwonder:

Are you a piece of art because I’d like to nail you up against a wall

(via psychara)

Saw someone’s ‘Hairvolution’ post so I made my own!

In other news I changed my hair again. Photos tomorrow when I have dry hair!!

But wow I never realised I always take photos from the one side…

Saw someone’s ‘Hairvolution’ post so I made my own!

In other news I changed my hair again. Photos tomorrow when I have dry hair!!

But wow I never realised I always take photos from the one side…

Sometimes me and my bestie used to go out on my scooter to find boys to catcall. Because if dumb boys get to do that to us then it sure as hell means we’re allowed to do it back to them.

I like that. We should do it more.

People who take multivitamins always make me laugh. Like… You think taking a tiny little pill that looks and tastes like sand will solve all your health problems?

You can’t notice a difference. There IS no difference. If you want to be more healthy why not stop eating shit and hit the broccoli.

Dummies.

"I love the person I’ve become, because I fought to become her."

— Kaci Diane  (via angelicarayy)

(Source: kacidiane, via zeroluieland)